Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

yves,ron,bert en nico bedankt

  • Cees

    hallo allemaal,

    Jongens reuze bedankt voor alle info ik ben er ontzettend mee geholpen,ik ga volgende week eerst “even” 9 weken naar Costa Rica,ik heb nu dus even andere kopzorgen(waar laat ik mijn kat,hoe vertel ik het mijn vriendinnen :-)etc)maar daarna ga ik me er vol op toe leggen om de grondbeginselen onder de knie te krijgen, tot later.

    gr.Cees

  • Ron van Doorneveld

    Hoi Cees,

    Graag gedaan.

    Ik heb gehoord dat ze op Costa Rica ook trekzak spelen.

    Dat met je vriendinnen los je zelf maar op.

    Veel genoegen in CR.

    groeten Ron

    PS: Ga je daar als verwarmingsmonteur werken.

  • Bert Hek

    Als je erg omhoog zit met die vriendinnen wil ik je wel helpen een passende oplossing te vinden. Groetjes en breng een mooie squeezebox mee uit Costa Rica

  • henk reijs

    Hallo mensen …

    Ook ik wil cajun en/of texmex leren spelen

    Wie heeft voor mij tips ?

    Groet Henk

  • henk reijs

    Het is nu 23 januari………..Jammer genoeg heb ik niet een tip mogen ontvangen omtrent het leren spelen van cajunmuziek op mijn eenrijer.

    Is er dan niemand die….?

    Ik dacht dat deze site daar o.a. voor bedoelt is?

    Of wordt hij niet veel gelezen,wat ik me overigens niet kan voorstellen

    Ik wacht nog efffe…………….

    groet Henk

  • henk reijs

    Hallo iedereen,

    Omdat ik de werking van deze site niet ken(de), heb ik nog een oproep gedaan om tips voor het leren spelen van cajunmuziek.

    Toen ik de site doorbladerde zag ik wel degelijk bruikbare tips.

    m.a.w. Moet ik mijn berichtje wat ik eerder heb gepubliceerd intrekken ,sorry mensen ,mea culpa,mea maxima culpa..

    Gr Henk

    site nie

  • Nico(beheerder)

    Ik heb onder het kopje Diversen weer 2 instructie DVD's geplaatst. Accordion en Fiddle. Succes,

    Nico