Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

new orleans festival in hoorn(nh)

  • apj blokdijk

    Geachte dames,heren

    Kees Knol van Radio Hoorn en ondergetekende organiseren af en toe een muziekavond in Hoorn(meestal in een café) met rootsmuziek(cajun-zydeco e.d.)

    Zaterdag 28 jan. 2006 hebben we een kleinschalig festival met vier bandjes(waarvan drie bij John Zwetsloot van GenuineMusic).Onze vraag is of er op uw pagina ruimte is hierover een persbericht of een melding te plaatsen.Wij zijn nonprofit en doen dit uit een hobby-achtergrond.Indien u nog info nodig acht mijn telef.nr. is 0229-270918 of 0651800334.

    Alvast bedankt voor de moeite en groeten.

    Arie Blokdijk

  • Ron van Doorneveld

    Arie,

    Heb je voor mij wat meer informatie over het festival.

    Welke bands, welke locatie ….

    Dan kan ik het opnemen in de C&Z agenda.

    groeten Ron van Doorneveld

  • Nico(beheerder)

    Op zaterdag 28 januari 2006 organiseert AMIGOS de MUSICA in samenwerking met vier horecabedrijven in Hoorn(NH) een NEW ORLEANS FESTIVAL.

    Afgelopen jaren werd door AMIGOS de MUSICA al eens zydeco-en louisianamuziek in café J.P. Coen ten gehore gebracht.Wij willen nu op één avond in vier locaties speciale aandacht besteden aan de unieke muziekcultuur van New Orleans.Wij zijn ervan overtuigd met de gekozen bands een evenwichtige en americana gerichte keuze te hebben gemaakt.

    De optredende bands zijn:

    The Louisiana Man(louisiana blues en roots muziek) in Café JP Coen,Veemarkt 17,telef.0229-214161;

    The Old Fashioners(trad.jazz en blues,jump and jive) in café het Plafond,Kleine Noord 65,telef. 0229-216923;

    Captain Gumbo(cajun en zydeco)in café de Curator,Dubbele Buurt 20,telef. 0229-213114;

    Cajun Company(trad. Acoust. Cajun)in café Charlies,Dubbele Buurt 4,telef. 0229-217798.

    Aanvang muziek ±22.00 uur,zaal open 21.00 uur.

    Entreebewijs (passepartout) in de voorverkoop 10.00 euro,aan de zaal 12.50 euro.

    Kaarten verkrijgbaar bij de genoemde cafés en bij de voorverkoopadressen:

    Dropstyle,Grote Oost 3 te Hoorn (telef. 0229-218001)

    Hoorns Muziekhuis van Meurs,Grote Noord 38 te Hoorn(telef. 0229-214082)

    Kees Knol,St. Jozefstraat 14 te Hoorn(telef. 0229-214360)

    Arie Blokdijk,Barnsteen 54 te Hoorn(telef. 0229-270918)

    Verdere info email arkabeheer@quicknet.nl

  • apj blokdijk

    Geachte Rob,op deze site staat inmiddels het persbericht waar in te lezen is wat je wilt weten.Als je nog meer info nodig acht hoor ik dat graag.In de loop van vbolgende week komen de posters en de entreebewijzen á 10,– euro(passepartout)De gekozen locaties zijn allen binnen loopafstand(max. 2 minuten)

    Arie Blokdijk