Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Jimmy in the Swamp

  • fiddler2007

    Haags acoustisch trio Cajun Craze heeft een nieuwe band naam: "Jimmy in the Swamp".

    Begin januari is professioneel violiste/fiddler Elena Narkovska erbij is gekomen, en we vonden het tijd om met een nieuwe band naam verder te gaan. Het repertoire is inmiddels uitgebreid is met voornamelijk amerikaanse old time country, naast vooral tradiotionele Cajun muziek. Het streven Jimmy in the Swamp is vooral te spelen bij gelegen heden waar gezellige, dansbare en swingende vrolijke achtergrond muziek gevraagd wordt zoals op recepties, kunstopeningen, barbecues, straat-feesten, trouwerijen etc. We doen ook huis- en luisterconcerten met eventuele uitleg over de achtergrond van ons repertoire. Bezetting: Fred van Hemert, gitaar en zang;, Elena Nakovska fiddle en zang; Nout Grupstra, diatonische Cajun accordion of eenrijer trekzak, fiddle, zingende zaag, mandoline en zang. De vernieuwde website Jimmy in the Swamp is de plek voor demos en meer informatie.

  • Christine

    Goed nieuws om te horen! Ik waardeer Elena als een muzikant, ik denk dat ze talent heeft gekregen en er is iets bijzonders over haar muziek en repertoire.

    ________

    Christine,

    convert wma to mp3

  • fiddler2007

    Soul en spirit als muzikant, smaak en een neus voor goeie muziek … het is een voorrecht voor ons om samen muziek te maken, …

    Bovendien krijgt ze uit vrijwel iedere viool, hoe slecht ook, een goed geluid. Is dat talent? Ik denk wel meer dan dat ….